Teacher practice and student identity development

[ N/A ]

Tarih

2018

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Information Age Publishing

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/closedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Eğitim Bilimleri Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü
Eğitim Bilimleri Fakültemiz, kuram ve uygulamaların öğretildiği bir yer olmanın ötesinde, fikirlerin yeşerdiği, yeteneklerin geliştiği ve ömür boyu süren arkadaşlıkların kurulduğu dinamik ve çeşitlilik gösteren bir topluluktur.

Dergi sayısı

Özet

[No Abstract Available]

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Student Identity, Teacher, Student Identity Development, Teacher Practice, Students

Kaynak

Muslim Educators in American Communities

WoS Q DeÄŸeri

N/A

Scopus Q DeÄŸeri

Cilt

Sayı

Künye

Alaboudi, M. (2018). Teacher practice and student identity development. Muslim Educators in American Communities içinde (117-137 ss.). Charlotte: USA.