Üniversite öğrencilerinin e-ticaret sitelerinden satınalma eğiliminin ve demografik özelliklerin öğrenci memnuniyetine etkisi: Bir vakıf üniversitesi örneği

dc.authorid0000-0003-3875-0838
dc.authorid0000-0001-6483-4547
dc.contributor.authorÖndaş, Mustafa
dc.contributor.authorAksoy, Tamer
dc.contributor.editorÇağlayan, Orhan
dc.contributor.editorAmanzholova, Alina
dc.contributor.otherYönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme Bölümü
dc.date.accessioned2025-06-10T07:55:46Z
dc.date.issued2025
dc.departmentİHÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı
dc.departmentİHÜ, Yönetim Bilimleri Fakültesi, İşletme Bölümü
dc.description.abstractÇalışmada, Türkiye'nin önde gelen bir vakıf üniversitesi örneği üzerinden üniversite öğrencilerinin eticaret sitelerinden satınalma eğiliminin ve demografik özelliklerin öğrenci memnuniyeti üzerindeki etkisi araştırılmıştır. Çalışmada, üniversite öğrencilerinin e-ticaret sitelerinden satınalma eğilimi ve demografik özellikleri ile öğrenci memnuniyeti arasında anlamlı bir farklılık olup olmadığının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma evreni olarak, aynı zamanda araştırma üniversitelerinden de birisi olan Türkiye’nin önde gelen bir vakıf üniversitesi seçilmiştir. Çalışmanın, e-ticaret sitesinden yapılan satınalma eğiliminin ve demografik özelliklerin öğrenci memnuniyet düzeyi üzerindeki etkisini, bir eğitim vakfı ve araştırma üniversitesi bağlamında birlikte ele alan bir çalışma olması nedeniyle önem taşıdığı ve literatüre katkı sağlayacağı değerlendirilmektedir...
dc.description.abstractIn this study, the impact of university students' purchasing tendency from e-commerce sites(e-CSs) and demographic characteristics(DCs) on student satisfaction(SS) was examined through the example of a leading foundation university in Türkiye. The study aimed to examine whether there is a significant difference between university students' purchasing tendencies from e-CSs, their DCs and SS. A leading foundation university in Türkiye, which is also one of the research universities, was selected as the study universe. It is thought that the study will contribute by examining the effects of purchasing tendency from e-CSs and DCs on SG levels together in the context of a foundation&research university...
dc.identifier.citationÖndaş, M. ve Aksoy, T. (2025). Üniversite öğrencilerinin e-ticaret sitelerinden satınalma eğiliminin ve demografik özelliklerin öğrenci memnuniyetine etkisi: Bir vakıf üniversitesi örneği. O. Çağlayan, A. Amanzholova (Ed.), International Yıldırım Bayezid Scientific Research and Innovation Symposium-I: May 09-10, 2025 / Bursa Technical University, Bursa, Türkiye, Abstract Book. New York: Liberty Publishing House.
dc.identifier.endpage491
dc.identifier.isbn9798896950660
dc.identifier.startpage490
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12154/3349
dc.institutionauthorÖndaş, Mustafa
dc.institutionauthorAksoy, Tamer
dc.institutionauthorid0000-0003-3875-0838
dc.institutionauthorid0000-0001-6483-4547
dc.language.isotr
dc.publisherLiberty Academic Publishers
dc.relation.ispartofInternational Yıldırım Bayezid Scientific Research and Innovation Symposium-I: May 09-10, 2025 / Bursa Technical University, Bursa, Türkiye, Abstract Book
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Öğrenci
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı
dc.relation.publicationcategoryÖğrenci
dc.relation.publicationcategoryTezden Üretilmiş Yayın
dc.relation.sdgGoal-04: Quality Education
dc.relation.sdgGoal-09: Industry, Innovation and Infrastructure
dc.relation.sdgGoal-10: Reduced Inequalities
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectDijitalleşme
dc.subjectE-Ticaret Sitelerinden Satınalma
dc.subjectÖğrenci Memnuniyeti
dc.subjectDemografik Analiz
dc.subjectVakıf Üniversitesi
dc.subjectDigitalization
dc.subjectPurchasing from E-Commerce Sites
dc.subjectStudent Satisfaction
dc.subjectDemographic Analysis
dc.subjectFoundation University
dc.titleÜniversite öğrencilerinin e-ticaret sitelerinden satınalma eğiliminin ve demografik özelliklerin öğrenci memnuniyetine etkisi: Bir vakıf üniversitesi örneği
dc.title.alternativeThe impact of university students’ tendency to purchase from ecommerce sites and demographic characteristics on student satisfaction: A foundation university example
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationbbc73b61-a694-4832-936e-e3747e3f0cf6
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverybbc73b61-a694-4832-936e-e3747e3f0cf6
relation.isOrgUnitOfPublicationc9253b76-6094-4836-ac99-2fcd5392d68f
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscoveryc9253b76-6094-4836-ac99-2fcd5392d68f

Dosyalar

Orijinal paket

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
öndaş-aksoy.pdf
Boyut:
4.19 MB
Biçim:
Adobe Portable Document Format
Açıklama:
Tam Metin / Full Text

Lisans paketi

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
license.txt
Boyut:
1.17 KB
Biçim:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama: