Dijitalleşen halkla ilişkiler: Havayolu taşımacılığında dijital halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri yönetimi

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2022

Yazarlar

Koç, Halil İbrahim
Karanfiloğlu, Mehmet

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Palet Yayınları

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
Bütünleşik bir program yapısı ile iletişim alanının bütün alt disiplinlerini kapsayacak şekilde yapılanmıştır. Bölüm, İletişimin iki farklı alanı olan medya ve pazarlama iletişimi uzmanlıkları ile ilgili eğitim programları sunmaktadır.

Dergi sayısı

Özet

Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle beraber iletişim süreçlerinde ortaya çıkan değişim ve dönüşümler ekonomiden toplumsal yaşamın tüm katmanlarına kadar hemen her alanı etkilemiştir. Bilhassa internetin ve enformasyon alışverişinde gelişerek yaygınlaşan dijitalleşmenin yarattığı etki, üretim ve pazarlama ile iletişim ve halkla ilişkiler alanlarında oldukça köklü dönüşümlere yol açmış; yeni anlayışların ortaya çıkmasına zemin hazırlamıştır. Öyle ki dijital iletişim olanaklarının artmasıyla beraber pasif konumda görülen alıcının iletişim sürecinde aktif bir yer edinmeye başlaması, kurumların hedef kitleleriyle iletişimlerinde dijital halkla ilişkiler anlayışını olmazsa olmaz konuma taşımıştır…

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Halkla İlişkiler, Müşteri İlişkileri, Havayolu Taşımacılığı, Dijital İletişim

Kaynak

Havacılıkta Halkla İlişkiler Çalışmaları

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Koç, H. İ. ve Karanfiloğlu, M. (2022). Dijitalleşen halkla ilişkiler: Havayolu taşımacılığında dijital halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri yönetimi. Ü. Ö. Çerçi (Ed.), Havacılıkta halkla ilişkiler çalışmaları içinde (49-65 ss.). Konya: Palet Yayınları.