Dijitalleşen halkla ilişkiler: Havayolu taşımacılığında dijital halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri yönetimi
Yükleniyor...
Dosyalar
Tarih
2022
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
Palet Yayınları
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/openAccess
Özet
Bilgi iletişim teknolojilerinin gelişmesiyle beraber iletişim süreçlerinde ortaya çıkan değişim ve dönüşümler ekonomiden toplumsal yaşamın tüm katmanlarına kadar hemen her alanı etkilemiştir. Bilhassa internetin ve enformasyon alışverişinde gelişerek yaygınlaşan dijitalleşmenin yarattığı etki, üretim ve pazarlama ile iletişim ve halkla ilişkiler alanlarında oldukça köklü dönüşümlere yol açmış; yeni anlayışların ortaya çıkmasına zemin hazırlamıştır. Öyle ki dijital iletişim olanaklarının artmasıyla beraber pasif konumda görülen alıcının iletişim sürecinde aktif bir yer edinmeye başlaması, kurumların hedef kitleleriyle iletişimlerinde dijital halkla ilişkiler anlayışını olmazsa olmaz konuma taşımıştır…
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Halkla İlişkiler, Müşteri İlişkileri, Havayolu Taşımacılığı, Dijital İletişim
Kaynak
Havacılıkta Halkla İlişkiler Çalışmaları
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Koç, H. İ. ve Karanfiloğlu, M. (2022). Dijitalleşen halkla ilişkiler: Havayolu taşımacılığında dijital halkla ilişkiler ve müşteri ilişkileri yönetimi. Ü. Ö. Çerçi (Ed.), Havacılıkta halkla ilişkiler çalışmaları içinde (49-65 ss.). Konya: Palet Yayınları.