Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları
[ N/A ]
Tarih
2024
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Özet
[No Abstract Available]
Açıklama
Anahtar Kelimeler
21. Yüzyıl Becerileri, 21. Yüzyıl Öğrenme Beceriler, İnformal Eğitim, STK Eğitimleri, 21st-century Skills, 21st-century Learning Skills, Informal Education, NGO Education
Kaynak
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Saygın, Y. (2024). Bir vakıf eğitim modeli incelenmesi: 21. yüzyıl öğrenme becerileri informel eğitim durumları. (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İstanbul.