Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport

[ N/A ]

Tarih

2024

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Dergi sayısı

Özet

[No Abstract Available]

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Airport Operational Efficiency, Customer Satisfaction, Self Check-In Kiosk, Self Service Baggage Drop, Smart Luggage Tracking System, Tecnology Acceptance Model, Akıllı Bagaj Takip Sistemi, Havaalanı Operasyonel Verimliliği, Müşteri Memnuniyeti, Self Servis Bagaj Teslimi, Teknoloji Kabul Modeli

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Zaman, S M Y. (2024). Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport. (Unpublished master’s thesis). Ibn Haldun University School of Graduate Studies, Istanbul.