Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport
[ N/A ]
Tarih
2024
Yazarlar
Dergi Başlığı
Dergi ISSN
Cilt Başlığı
Yayıncı
İbn Haldun Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Erişim Hakkı
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Özet
[No Abstract Available]
Açıklama
Anahtar Kelimeler
Airport Operational Efficiency, Customer Satisfaction, Self Check-In Kiosk, Self Service Baggage Drop, Smart Luggage Tracking System, Tecnology Acceptance Model, Akıllı Bagaj Takip Sistemi, Havaalanı Operasyonel Verimliliği, Müşteri Memnuniyeti, Self Servis Bagaj Teslimi, Teknoloji Kabul Modeli
Kaynak
WoS Q Değeri
Scopus Q Değeri
Cilt
Sayı
Künye
Zaman, S M Y. (2024). Assessing the role of technology on customer satisfaction: A comprehensive study on Hazrat Shahjalal International Airport. (Unpublished master’s thesis). Ibn Haldun University School of Graduate Studies, Istanbul.