Digital transformation: Corporate communication in the context of industry 4.0

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

2023

Yazarlar

Karanfiloğlu, Mehmet

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Kriter Yayınevi

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/restrictedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
Bütünleşik bir program yapısı ile iletişim alanının bütün alt disiplinlerini kapsayacak şekilde yapılanmıştır. Bölüm, İletişimin iki farklı alanı olan medya ve pazarlama iletişimi uzmanlıkları ile ilgili eğitim programları sunmaktadır.

Dergi sayısı

Özet

Throughout history, people have been captivated by the idea of the future. Many cultures have contemplated what lies ahead, offering various explanations. Predictıng the future has been a pleasure for many, with seers, magicians, and oracles offering their insights. While some of theır predictions have proven accurate, humanity has often been caught off guard by unexpected outcomes. Despite this, the allure of the future remains, with its mysterious and unknown elements piquing our curiosity. For those aware oftheir mortality, the desire to make the most of their limited time adds to this curiosity. As a result, the quest to anticipate and understand the future has been a shared fascination for centuries, with various methods used to gain insight…

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Industry 4.0, Industrial, Transformation, Business and Communication, Digital Communication, Digitalization

Kaynak

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

Künye

Mehmet K. (2023). Digital transformation: Corporate communication in the context of industry 4.0. İstanbul; Kriter Yayınevi.