Eğitim alanında ehliyet ve liyakat

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

Yazarlar

Şentürk, Recep

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Önder İmam Hatipliler Derneği

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/openAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Sosyoloji Bölümü
Sosyoloji Bölümü, bireysel ve toplumsal düzeyde fikrî bağımsızlığı kazandırmaya yönelik yeni bir epistemolojik, ontolojik ve metodolojik zemin inşa etmek amacıyla mevcut düşünce sistemlerini derin ve kapsamlı bir şekilde tahlil etmeyi hedeflemektedir. Bölüm, eleştirel bir yaklaşım içerisinde olan, tarihsel birikimden faydalanan, zamanın ruhunu iyi okuyup ona göre stratejiler üreten, yeni düşünce, yöntem ve kavramlara açık, disiplinlerarası bir perspektife sahip öğrenciler yetiştirmeyi kendisine amaç edinmiştir.

Dergi sayısı

Özet

Toplumsal barış, kalkınma ve ilerleme ehliyet ve liyakati temel alan bir sisteme dayalıdır. Olmazsa olmaz şartıdır. Eğer ehliyet ve liyakate dayalı bir siyasi sistem, ekonomik sistem, kültürel sistem, sosyal sistem yoksa bir ülke asla ve asla kalkınamaz, ilerleyemez. Bugün Türkiye olarak kalkınmayı hedefliyoruz. Aslında bugün değil 200 yıldır bu hedefimiz var. İnşallah bunu ehliyet ve liyakate dayalı bir sistem kurarak gerçekleştireceğiz. Bu aynı zamanda adaletin ve toplumsal barışın da ön şartıdır...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Ehliyet, Liyakat, Eğitim, Modern Eğitim, Eğitim Sistemi

Kaynak

Tohum

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

Sayı

166

Künye

Şentürk, R. (2020). Eğitim alanında ehliyet ve liyakat. Tohum, 166, 8-17.

Onay

İnceleme

Ekleyen

Referans Veren