Monitoring: Reasons and strategies

Yükleniyor...
Küçük Resim

Tarih

Dergi Başlığı

Dergi ISSN

Cilt Başlığı

Yayıncı

Pavilion Publishing and Media

Erişim Hakkı

info:eu-repo/semantics/closedAccess

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
İbn Haldun Üniversitesi Diller Okulunun sunduğu İngilizce Hazırlık Programının genel amacı, iletişimsel yaklaşımı kullanarak öğrencileri akademik çalışmalara hazırlamak ve onları etkin, istekli ve kendi kendilerine öğrenebilir bireyler olmaya teşvik etmektir. İngilizce Hazırlık sistemi kurulurken öğrencilerimizin profilleri ve üniversitemizin akademik gereksinimleri göz önüne alınarak Modüler Sistem uygulanması uygun görülmüştür. Uygulamaya konulan Modüler Sistem, seviye gruplarına göre öğrencilerin devam edecekleri modüller sonunda hedeflenen dil becerilerine ulaşmalarını sağlar ve dil eğitim verimliliğin artmasına yardımcı olur.

Dergi sayısı

Özet

Monitoring students is an essential part of the task cycle, which starts with a short introduction to the task along with instructions. Then the teacher usually monitors students while completing the task before conducting feedback. Monitoring students while completing a task is crucial if it’s conducted appropriately. In training courses such as the CELTA and CertTESOL, I have noticed that trainees may over-monitor students and engage with them during the task, turning the monitoring into counterproductive interference. They may also be unaware of what to do exactly while monitoring students during different stages of the lesson. The following reasons and strategies explain why and how effective and discreet monitoring can be conducted...

Açıklama

Anahtar Kelimeler

Monitoring, Classroom Management, Teaching Strategies, Feedback

Kaynak

Modern English Teacher Magazine

WoS Q Değeri

Scopus Q Değeri

Cilt

34

Sayı

4

Künye

Dahman, M. (2025). Monitoring: Reasons and strategies. Modern English Teacher Magazine, 34(4), 10.

Onay

İnceleme

Ekleyen

Referans Veren