Kamali, Jaber

YĂĽkleniyor...
Profil fotoğrafı
E-posta Adresi ORCID Profili WoS Profili Scopus Profili YÖK Araştırmacı Profili Web Sitesi

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
İbn Haldun Üniversitesi Diller Okulunun sunduğu İngilizce Hazırlık Programının genel amacı, iletişimsel yaklaşımı kullanarak öğrencileri akademik çalışmalara hazırlamak ve onları etkin, istekli ve kendi kendilerine öğrenebilir bireyler olmaya teşvik etmektir. İngilizce Hazırlık sistemi kurulurken öğrencilerimizin profilleri ve üniversitemizin akademik gereksinimleri göz önüne alınarak Modüler Sistem uygulanması uygun görülmüştür. Uygulamaya konulan Modüler Sistem, seviye gruplarına göre öğrencilerin devam edecekleri modüller sonunda hedeflenen dil becerilerine ulaşmalarını sağlar ve dil eğitim verimliliğin artmasına yardımcı olur.

Adı Soyadı

Jaber Kamali

İlgi Alanları

Kurumdaki Durumu

Aktif Personel

Arama Sonuçları

Listeleniyor 1 - 1 / 1
  • Yayın
    Exploring the effective language teaching components from teachers’ point of view: A community of inquiry perspective
    (Kaplan Singapore, 2024) Kamali, Jaber; Malekpour, Arefeh; Lotfali, Mitra; Javidan, Mehrdad; Rahimi, Amir Hossein; Rektörlük, Yabancı Diller Okulu
    Our research article explores teachers’ perceptions of components of effective language teaching from a community of inquiry (CoI) perspective. 20 teachers completed a narrative frame, 15 of whom participated in a semi-structured interview in which they discussed the factors contributing to effective teaching. The thematic analysis of the data employing the underpinning theoretical framework of the study revealed nine sub-themes in three CoI themes. The sub-themes in the teaching presence theme were classroom dynamic and discourse, classroom and learning management, and evaluation and assessment. The emergence of meaningful learning, critical thinking, and students’ engagement was observed in cognitive presence, and learning environment, sociocultural peculiarities, and positive relationships emerged in social presence. The findings of this study may assist teachers, teacher educators, and policymakers in improving their understanding of effective teaching and its components and planning, designing, and implementing accordingly.