Karanfiloğlu, Mehmet

Yükleniyor...
Profil fotoğrafı
E-posta Adresi ORCID Profili WoS Profili YÖK Araştırmacı Profili Google Akademik Profili TR-Dizin Profili SOBİAD Profili Web Sitesi

Araştırma projeleri

Organizasyon Birimleri

Organizasyon Birimi
İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
Bütünleşik bir program yapısı ile iletişim alanının bütün alt disiplinlerini kapsayacak şekilde yapılanmıştır. Bölüm, İletişimin iki farklı alanı olan medya ve pazarlama iletişimi uzmanlıkları ile ilgili eğitim programları sunmaktadır.

Adı Soyadı

Mehmet Karanfiloğlu

İlgi Alanları

Halkla İlişkiler, Yeni Medya, Sağlık İletişimi, Dijitalleşme, Reklam

Kurumdaki Durumu

Aktif Personel

Arama Sonuçları

Listeleniyor 1 - 3 / 3
  • Yayın
    Digital transformation: Corporate communication in the context of industry 4.0
    (Kriter Yayınevi, 2023) Karanfiloğlu, Mehmet; Karanfiloğlu, Mehmet; İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
    Throughout history, people have been captivated by the idea of the future. Many cultures have contemplated what lies ahead, offering various explanations. Predictıng the future has been a pleasure for many, with seers, magicians, and oracles offering their insights. While some of theır predictions have proven accurate, humanity has often been caught off guard by unexpected outcomes. Despite this, the allure of the future remains, with its mysterious and unknown elements piquing our curiosity. For those aware oftheir mortality, the desire to make the most of their limited time adds to this curiosity. As a result, the quest to anticipate and understand the future has been a shared fascination for centuries, with various methods used to gain insight…
  • Yayın
    Yeni medyanın toplumsal yansımaları
    (Kriter, 2023) Gelir Atabey, Ayçin; Çakır, Cihan; İşbilen, Damla; Keba Ekinci, Deniz; Erdemsoy, Emine; Ekinci, M. Hamdi; Karanfiloğlu, Mehmet; Köseliören, Mihrali; Sağlam, Murat; İnan, Nevzat; Salman, Semih; Bekar, Serhat; Yazıcı, Tülay; Akyol, Zöhre; Karanfiloğlu, Mehmet; Karanfiloğlu, Mehmet; Demirel, Gökhan; İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
    Yeni medya, hayatımızın her alanında etkisini gösteren ve değiştiren bir olgu haline gelmiştir. Günümüzde insanlar, haberlerini, bilgilerini ve iletişimlerini yeni medya araçları aracılığıyla alıp vermektedirler. Bu araçlar, çok çeşitli işlevleri yerine getirerek kullanıcılarına hız, çeşitlilik, çok seslilik, derinlik, yeni katmanlar, kolaylıklar ve çeşitli seviyelerde iletişim imkanları sunmaktadır. Ancak bu avantajların yanı sıra, yeni medya araçları beraberinde çeşitli sorunları da getirmektedir. Özellikle sosyal medya platformları, kişisel bilgilerin paylaşımı, zorbalık, nefret söylemi ve özel hayatın ihlali gibi güvenlik sorunlarını da beraberinde getirmektedir. Bunun yanı sıra, sosyal medya üzerinden yayılan yanlış bilgiler, manipülasyon ve sahte haberler, hakikatin Önemsizleşmesi gibi sorunları da ortaya çıkarmaktadır...
  • Yayın
    Kurumsal iletişim bakışıyla kobi ölçekli aile işletmelerinde endüstri 4.0
    (Akademisyen Kitabevi, 2023) Karanfiloğlu, Mehmet; Karanfiloğlu, Mehmet; İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
    İnsanlık, tarih boyunca sosyal ve ekonomik hayat üzerinde etkisi olan birçok dönüşüm yaşamıştır. Avcı toplumundan tarım toplumuna geçişte bir arada yaşamaya ve üretmeye başlayan insan; 18. yüzyılın sonlarında, su ve buhar gücünü kullanarak sanayi toplumuna geçiş ile birinci endüstri dönemini, 19. yüzyılın sonlarında, elektriği üretimde kullanarak seri üretim ile ikinci endüstri dönemini ve 20. yüzyılın ortalarında, elektroniği ve bilgisayarlar üretime entegre ederek üçüncü endüstri dönemini deneyimlemiştir. Bugün gelinen nokta yeni bir kavşaktır. İnternet üzerinden sürekli bağlı olma durumu, akıllı teknolojiler ve otomasyon ile endüstrilerin, toplumsal yapı ve süreçlerin hızlı dönüşümünü ifade eden dördüncü endüstri dönemi;fourth industrial revolution (dördüncü endüstri devrimi) ya da industry 4.0 (endüstri 4.0) olarak, 2015 yılında Klaus Schwab’ın bir çalışması ile gündeme gelmiş ve 2016 Dünya Ekonomik Forumunda tema olmuştur...