Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi

dc.date.accessioned2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.available2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.issued2017
dc.departmentİHÜ
dc.description.abstractTürk eğitim sisteminde son 15 yılda yapılan değişiklikler sınav sisteminin kurbanı olmuş ve eğitim sistemi sadece sınavlar üzerinden tartışılır hâle gelmiştir. Bu nedenle eğitimin asıl amacı unutulmuş, “okulların medeniyetimizi yeniden inşa edecek insanlar yetiştirip yetiştirmediği” sorusuyla yeterince ilgilenilmez hâle gelinmiştir.
dc.identifier.citationİbn Haldun Üniversitesi. (2017).Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi. Ortaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017, İstanbul: İbn Haldun Üniversitesi. Erişim adresi: http://hdl.handle.net/20.500.12154/269
dc.identifier.endpage4
dc.identifier.startpage1
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12154/269
dc.institutionauthorİbn Haldun Üniversitesi
dc.language.isotr
dc.publisherİbn Haldun Üniversitesi
dc.relation.ispartofOrtaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanı
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTürk Eğitim Sistemi
dc.subjectSınav Ekonomisi
dc.subjectKültür Tahribatı
dc.titleTemel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi
dc.typeConference Object
dspace.entity.typePublication

Dosyalar

Orijinal paket
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Yükleniyor...
Küçük Resim
İsim:
kayit-alani-modeli.pdf
Boyut:
3.01 MB
Biçim:
Adobe Portable Document Format
Açıklama:
Tam metin / Full text
Lisans paketi
Listeleniyor 1 - 1 / 1
İsim:
license.txt
Boyut:
1.52 KB
Biçim:
Item-specific license agreed upon to submission
Açıklama: