Bütünleşik bir program yapısı ile iletişim alanının bütün alt disiplinlerini kapsayacak şekilde yapılanmıştır. Bölüm, İletişimin iki farklı alanı olan medya ve pazarlama iletişimi uzmanlıkları ile ilgili eğitim programları sunmaktadır.
Adı Soyadı
Mehmet Karanfiloğlu
İlgi Alanları
Halkla İlişkiler, Yeni Medya, Sağlık İletişimi, Dijitalleşme, Reklam
(Kriter, 2023) Gelir Atabey, Ayçin; Çakır, Cihan; İşbilen, Damla; Keba Ekinci, Deniz; Erdemsoy, Emine; Ekinci, M. Hamdi; Karanfiloğlu, Mehmet; Köseliören, Mihrali; Sağlam, Murat; İnan, Nevzat; Salman, Semih; Bekar, Serhat; Yazıcı, Tülay; Akyol, Zöhre; Karanfiloğlu, Mehmet; Karanfiloğlu, Mehmet; Demirel, Gökhan; İletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Fakültesi
Yeni medya, hayatımızın her alanında etkisini gösteren ve değiştiren bir olgu haline gelmiştir. Günümüzde insanlar, haberlerini, bilgilerini ve iletişimlerini yeni medya araçları aracılığıyla alıp vermektedirler. Bu araçlar, çok çeşitli işlevleri yerine getirerek kullanıcılarına hız, çeşitlilik, çok seslilik, derinlik, yeni katmanlar, kolaylıklar ve çeşitli seviyelerde iletişim imkanları sunmaktadır. Ancak bu avantajların yanı sıra, yeni medya araçları beraberinde çeşitli sorunları da getirmektedir. Özellikle sosyal medya platformları, kişisel bilgilerin paylaşımı, zorbalık, nefret söylemi ve özel hayatın ihlali gibi güvenlik sorunlarını da beraberinde getirmektedir. Bunun yanı sıra, sosyal medya üzerinden yayılan yanlış bilgiler, manipülasyon ve sahte haberler, hakikatin Önemsizleşmesi gibi sorunları da ortaya çıkarmaktadır...