Search
Now showing items 1-6 of 6
Media literacy, fact-checking, and cyberbullying: Information verification methods
(, Gümüşhane Üniversitesi, 2023)
The acceleration of digitalization and post-truth debates due to the pandemic process focuses on technology and its effects. As the order evolves from the known universe to the Metaverse, individuals are also in the middle ...
Digital transformation: Corporate communication in the context of industry 4.0
(, Kriter Yayınevi, 2023)
Throughout history, people have been captivated by the
idea of the future. Many cultures have contemplated what lies
ahead, offering various explanations. Predictıng the future has
been a pleasure for many, with seers, ...
Kurumsal iletişim bakışıyla kobi ölçekli aile işletmelerinde endüstri 4.0
(, Akademisyen Kitabevi, 2023)
İnsanlık, tarih boyunca sosyal ve ekonomik hayat üzerinde etkisi olan birçok dönüşüm yaşamıştır. Avcı toplumundan tarım toplumuna geçişte bir arada yaşamaya ve üretmeye başlayan insan; 18. yüzyılın sonlarında, su ve buhar ...
Geleceği şekillendiren oyunlar bağlamında metaverse ve dijital okuryazarlık
(, Kriter, 2023)
Giderek gelişen dünyamız her gün yeni bir teknoloji ile
bizleri tanıştırmakta ve bu yeni teknolojilerin bazıları hayatımızı
kolaylaştırıcı etki ederken bazıları ise geleceği ilişkin kaygıları
artırabilmektedir. Bu durum ...
Yeni medyanın toplumsal yansımaları
(, Kriter, 2023)
Yeni medya, hayatımızın her alanında etkisini gösteren ve
değiştiren bir olgu haline gelmiştir. Günümüzde insanlar,
haberlerini, bilgilerini ve iletişimlerini yeni medya araçları
aracılığıyla alıp vermektedirler. Bu ...
The image and perception of Turkish/Türkiye via social media: Balkan students
(, Eğitim Yayınevi, 2023)
Social media has a growing influence on societies, and its audiences are affected by the content and sharing behavior on these platforms. As a result, the masses can hold positive or negative perceptions of one another. ...