Browsing Hukuk Fakültesi Yayın Koleksiyonu by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Tüketici hukuku açısından karşılaştırmalı reklam – doğrudan mı dolaylı mı?
(Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, 2020).Karşılaştırmalı reklamda, çeşitli ürün ya da hizmetler, rakiplere ait ürün ya da hizmetlerle mukayese edilir. Rakibin şahsı, mal ve hizmetleri, açıkça ya da ima yoluyla karşılaştırmalı reklama konu olabilir. Bu yönüyle ... -
Tüketici Hukuku açısından karşılaştırmalı reklamlar
(İKSAD Publishing House, 2019).Karşılaştırmalı reklamlarda, çeşitli ürün ya da hizmetler, rakiplere ait ürün ya da hizmetlerle mukayese edilir. Rakibin şahsı, mal ve hizmetleri, açıkça ya da ima yoluyla karşılaştırmalı reklama konu olabilir. Bu yönüyle ...