Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi
dc.date.accessioned
2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.available
2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.issued
2017
dc.identifier.citation
İbn Haldun Üniversitesi. (2017).Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi. Ortaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017, İstanbul: İbn Haldun Üniversitesi. Erişim adresi: http://hdl.handle.net/20.500.12154/269
en_US
dc.identifier.uri
https://hdl.handle.net/20.500.12154/269
dc.description.abstract
Türk eğitim sisteminde son 15 yılda yapılan değişiklikler sınav sisteminin kurbanı olmuş ve eğitim sistemi sadece sınavlar üzerinden tartışılır hâle gelmiştir. Bu nedenle eğitimin asıl amacı unutulmuş, “okulların medeniyetimizi yeniden inşa edecek insanlar yetiştirip yetiştirmediği” sorusuyla yeterince ilgilenilmez hâle gelinmiştir.
en_US
dc.language.iso
tur
en_US
dc.publisher
İbn Haldun Üniversitesi
en_US
dc.relation.ispartof
Ortaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017
en_US
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
en_US
dc.subject
Türk Eğitim Sistemi
en_US
dc.subject
Sınav Ekonomisi
en_US
dc.subject
Kültür Tahribatı
en_US
dc.title
Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi