Google Analytics Usage Data



Advanced Search

Show simple item record

dc.date.accessioned2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.available2018-02-22T12:47:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationİbn Haldun Üniversitesi. (2017).Temel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisi. Ortaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017, İstanbul: İbn Haldun Üniversitesi. Erişim adresi: http://hdl.handle.net/20.500.12154/269en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12154/269
dc.description.abstractTürk eğitim sisteminde son 15 yılda yapılan değişiklikler sınav sisteminin kurbanı olmuş ve eğitim sistemi sadece sınavlar üzerinden tartışılır hâle gelmiştir. Bu nedenle eğitimin asıl amacı unutulmuş, “okulların medeniyetimizi yeniden inşa edecek insanlar yetiştirip yetiştirmediği” sorusuyla yeterince ilgilenilmez hâle gelinmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİbn Haldun Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofOrtaöğretime Geçiş Sistemini Değerlendirme Çalıştayı, 4-5 Ekim 2017en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTürk Eğitim Sistemien_US
dc.subjectSınav Ekonomisien_US
dc.subjectKültür Tahribatıen_US
dc.titleTemel eğitimden ortaöğretime geçiş sistemi önerisien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentİHÜen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage4en_US
dc.relation.ihupublicationcategory0en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorİbn Haldun Üniversitesi


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record