Özden, Y. (2020). Kitab-ı Dede Korkut: Güncel okumalar -1-. İstanbul: İbn Haldun Üniversitesi Yayınları.
en_US
dc.identifier.isbn
978605807S221
dc.identifier.uri
https://hdl.handle.net/20.500.12154/1398
dc.description.abstract
Kök Metinler Projesi Anadolu’nun Türk yurdu haline gelerek İslamlaşmasında ve millî kimliğimizin oluşmasında rol oynayan kurucu metinlerin günümüzün bakış açılarına göre farklı disiplinlerce analizlere tabi tutularak Türk İslam Medeniyetinin yeniden ihyası çabalarına katkı sağlamayı hedeflemektedir. Eğitim insan tekinin kişiliğini kazanmasında, toplumsal kimliğin ve millî şuurun oluşmasında en etkili süreçtir. Tanzimat’la birlikte geleneksel tarzda eğitim yapan kuramların yanında, bütünüyle Batık tarzda eğitim yapan okullar açılmış ve böylece ikili bir eğitim modeli Türkiye’yi imparatorluktan cumhuriyete taşımıştır…
en_US
dc.language.iso
tur
en_US
dc.publisher
İbn Haldun Üniversitesi Yayınları
en_US
dc.relation.ispartof
Kitab-ı Dede Korkut: Güncel okumalar -1-
en_US
dc.rights
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
en_US
dc.subject
Kitab-ı Dede Korkut
en_US
dc.subject
Destan Edebiyatı
en_US
dc.title
Kitab-ı Dede Korkut: Güncel okumalar -1-
en_US
dc.type
book
en_US
dc.department
İHÜ, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü